نوشته شده توسط : زپو

 مقاله:انتقال و تبادل شور کارآفرینی و احساس انگیزه داخلی به کارمندان


چکیده:
گروه دانشجوی علاقمند،جهت شناخت انگیزه های شناخته شده زمان های مختلف،گرد آوری این احساس قوی،عامل مرکزی و محوری این روند انگیزه ای است.پیشرفت های اخیر با دقت بیشتری به شرح ساختار این احساس هدفمند و قالب ریزی شده و تاثیر آن بر رفتارهای عصبی و وجدانی پرداخته است. این مقاله، گامی دیگر در ساختن مدل چگونگی انتقال و القا این احساس قوی شور از افراد با انگیزه  و روسا به کارمندان می باشد. سوال مهم مطرح این است که چگونه روسای با انگیزه می توانند احساس قویشان را به دیگران القا نمایند.

خرید و دانلود  مقاله:انتقال و تبادل شور کارآفرینی و احساس انگیزه داخلی به کارمندان






:: برچسب‌ها: احساس انگیزه و رقابت , نقس هیجانات حس قوی انگیزه دادن , ارزش نمایش هیجانات کارفرما , واگیری احساسی در تجارت کارفرمایان با انگیزه , مدل مفهومی سرایت این احساس قوی , تقلید هیجانات اولیه , مقایسه اجتماعی , رهبری تبادل اطلاعات ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: